luni, 1 februarie 2010

Dupa operatie

Buna ziua, bine v-am regasit, este a 5-a zi dupa operatie, lucrurile sunt imbucuratoare.

Operatia a fost facuta la data de 27.01.2010 si a durat 6 ore, timp in care am fost anesteziat total - aviz amatorilor de senzatii tari - nu am simtit nimic.

La ora 16:00 am fost adus la reanimare unde am stat pana a doua zi la ora 7:00 am, serviciu medical ireprosabil.

As dori sa multumesc pe aceeasta cale tuturor celor care au contribuit la strangerea de fonduri in vederea operatiei: prieteni, familie, cunoscuti sau mai putin cunoscuti, sotiei mele care a fost si este alaturi de mine non-stop, copiiilor mei si al parintilor mei.

Vreau sa va aduc la cunostiinta pe aceeasta cale ca doar doua firme din tara asta a noastra au contibuit la aceeasta campanie. Una este cea la care lucrez si care mi s-a pus la dispozitie spatiu publicitar, iar prin colegii mei, Samuel, Ciprian si Laurentiu care m-au ajutat la strangerea de informatii si la punerea in functiune a Blogului si a celor doua colege ale lor de la serviciu de marketing. Le multumesc inca odata din suflet. Iar cea dea doua firma care a dorit sa ramana anonima, dar care va pot spune ca nu este din Bucuresti si a facut o sponsorizare direct catre spitalul Euroclinic si care le multumesc pe aceeasta cale inca o data.

Acum vine partea cea mai grea, sa nu va speriati: "CUM SA GRESESTI UN DIAGNOSTIC". Dupa cum a-ti citit in blog eu am fost operat la spitalul Bagdazar diagnostic "astrocitom pilocistic". In urma operatiei facuta acum diagnosticul este altul - surpriza. Rezultatul concret va fi peste doua saptamani - cel patologic, iar RMN-ul va fi peste o luna de la data operatiei. Sper ca lucrurile sa decurga bine.

Acum sa revenim din nou la operatie si la tot ce inseamna patrea de analize sau de un control bine facut. In materie de RMN, clinica Sanador de pe langa Victoriei, am adresa daca cineva va dori sa il indrum cu cea mai mare placere, are cel mai bun aparat in materi de RMN. Apoi daca aveti posibilitatea sa ajungeti la un control la doctorul Sergiu Stoica la Euroclinic sau la Marie Curie - va recomand din uflet. Apoi, in functie de gravitatea bolii veti hotara ce sa faceti.

Acum sa vorbim putin de doctorul Stoica Sergiu. Este un domn de 37 de ani care a practicat madicina in strainatate si care sa intors in Romania cred din cauza sufletului. La spitalul Marie Curie opereaza copii iar la spitalul Euroclinic adulti. In continuare parera mea sincera, cuvintele cred ca sunt pre putine pentru a drescrie acest om:

Inainte de a ma opera a venit in salon si mi-a explicat tot ce avea sa-mi faca de parca eu mai realizam ceva. Aveam inima cat un purice, discutia a inceput cam asa:

"Buna dimineata, ce faceti, sunteti pregatit? Am sa va explic ceva." Eu spuneam "DA" la tot. "Am studiat cu atentie ultimul RMN facut vineri cu 6 zile inzinte de operatie si m-am hotarar sa va fac interventia chirurgicala in pozitia sezut."Aoleu cum voi sta eu asa in timpul operatiei. Mi-a raspuns simplu si la obict: "De asta ma ocup eu." Operatia intradevar a fost facuta cu ajutorul unui fotoliu special care m-a tinut in acea pozitie. Linga domnul doctor a mai fost si doamna doctor anestezist Dragusin care a asistat la toata operatia.

Va voi time la curent si voi mai completa pe blog multe lucruri care am sa le mai spun dar pe moment s-a trezit fetita mea si vrea sa o vad. Ati cunoscut-o in poza, o cheama Anastasia si are 2 ani si 7 luni. Baiatul meu inca doarme.

Voi reveni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu